HIDE AND SEEK KIDS at Goofy’s Playhouse playground in Toontown Disneyland with Harzel

Hi Hazel, what’s up? She got up here with me. Ya! Do you want to get on top of the box with me? Do you want me to show you how to do it the fast way? This is how you do it the fast way. You climb this. Close your eyes! Try to find […]

The Worst Hide and Seek Ever at the Mall! – Sis vs bro with Nadia vs Nigel

Hey Nadia, you wanna play hide and seek in here? Yeah, that sounds like a great idea! all right so this is how it’s gonna work. you’re gonna have one minute to hide and I have to find you i n 2 minutes. so you gotta find a good hiding place all right oh yeah […]

SCARY HELLO NEIGHBOR DREAM: SHADOW MAN! FGTEEV BUTT KICKED! COKE & MENTOS EXPERIMENT Basement Beta 3

*Evil Laughing* (Kicked Chase) *More Evil Laughing* (Chase Screaming) (More Chase Screaming) It Was Just A Bad Dream Bad Dream Huh What Was It Bout? Another Bad dream What? Do I have a booger? *Laughing* intro lol *Chase Scream* We’re done with the skit you can stop screaming, so FGTEEVers what is up we are […]

FROG & SNAKE vs. MINION & HATCHIMALS! Draw a Stickman EPIC 2 🚸 Chapter 5 & 6: Ice Crayon (FGTEEV)

So corney Monster Frogs wow they hop you guys [see] it’s Tim Leary Papa minute what’s the best gt. Visit studying in the house? I am back playing drastic man Epic to the quest to stop Taco Bell nacho Oh, Taco Pen macho because you requested that we draw some minions So we’ve got a […]

HELLO NEIGHBOR can u DRAW A STICKMAN EPIC 2 so FGTEEV can play Chapter 8 THE END Boss Fight w/ KEYS

You try to mess with my headset? BAHHH! (Laughing) Child: Oww! Ok, sorry. Child: Keep your hands to yourself! (Laughing) Good idea! Child: Stop! Child: Stop!! Sorry, sorry, I’m sorry, I’m sorry. It’s FGTEEV What’s up FGTEEVERS? We’re back playing Drawstick Man Epic 2 the Quest to Stop Neighborbig What?!!? Child: The neighbor is a […]

WORST MOM EVER!! SCARY TATTLETAIL CHRISTMAS in JULY w/ BAD FURBY PRESENT 4 SPOILED KID! (FGTEEV #1)

IM BACK IM BACK IM BACK tattletail Mom dad can i get a tattle tail for christmas? I dont like this gift daddy can you give me a furby instead? What’s wrong with Tattletail? Hun, he doesn’t like it Christmas present. Spoiled kid. This is the worst Christmas ever! (punch poor tattletail) (tattletail becomes evil) […]

HELLO NEIGHBOR SPONGEBOB DEATHRUN vs. BENDY & THE INK MACHINE! Krusty Krab FNAF Jump Scares 4 FGTEEV

yeah I MADE IT! Krabby Patties! Whoa! It’s FGTEEV Last Time on FGTEEV What Happened to Mark? Yeah! Did he die? It’s to be continued But that’s gonna be next time On FGTEEV! What’s up FGTEEVERS It’s FGTEEV chase He’s scared that’s why he is all … No because like You have to escape that […]

HELLO NEIGHBOR TRICKS w/ FGTEEV CHASE! Pre-Alpha, 2, & 3 Random Tips! (KIDS Gaming)

now step aside yeah well your room that that means that was crazy twilit TV but got dropped your neighbor’s house let’s put it like right there by my flipping out terrific am in that down on Griffin please don’t please don’t we don’t yes Aaron going to America where I’m going to get water […]

HELLO BENDY + NEIGHBOR & the INK MACHINE Halloween Mod! FGTEEV-ers LETS CELEBRATE! Surprise Gameplay

Alright guys. There is a crazy OKAY ohh my god Update I’m gonna surprise chase right now. Hey chase Come here, bud. I just wanted to know Do you just want to play with me? What? No, no it’s something it’s not chapter 4 I thought of you really fun of you, and I played […]