ASMR EXTRA CHEESY PEPPERONI PIZZA MUKBANG (No Talking) EATING SOUNDS | Zach Choi ASMR

ASMR EXTRA CHEESY PEPPERONI PIZZA MUKBANG (No Talking) EATING SOUNDS | Zach Choi ASMR


Hey guys! Welcome back 😀 I haven’t done Pizza on this channel in such a long time! I’ve been craving it! Today we’re eating the classic Pizza Hut Pepperoni Pizza! Guys! This is the first time I’ve ever seen these little shakers at Pizza Hut [ Grated Cheese ] [ Crushed Red Pepper ] I ordered this Pizza with EXTRA CHEESE, but it doesn’t look cheesy enough=( We can fix this though… 3.. 2.. 1.. Much better 😉 First bite is all yours 🙂 Delicious! But it’s SO HOT! Going to eat a couple pieces plain, then add the Grated Cheese and Red Pepper! Want to see it now? Skip ahead to 4:52! I’m gonna save these two pieces for later 🙂 Thanks for watching!

100 thoughts on “ASMR EXTRA CHEESY PEPPERONI PIZZA MUKBANG (No Talking) EATING SOUNDS | Zach Choi ASMR

  1. Дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил дебил фуууууууу

  2. My mom and dad were going somewhere so I asked them to bring🍕while they r there like if u want pizza right now

  3. What a useless youtuber you are, you should be ashamed of yourself, people have made so much better youtube videos and work very hard for it while you are just eating food.

  4. for one second I was like when he was getting the teaser his face I was like is he looking his crust of the pizza and I looked at it again and I realize now haha 🤣🤣🤣🤣🤣

  5. Is gross this is gross gross gross gross gross gross eww eww eww 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  6. Hi I'm back again xD
    Who's watching this after just eating and suddenly wants to eat again but there's no food at all?

    🙋🏻

  7. When I see asmr videos I always want what they are eating……. so right now I’m eating pizza that’s why I’m here :v

  8. Dude you’re skinny idk why your doing this to yourself I love food as much as the next person but literally you don’t want diabetes & high blood pressure… this shits gonna catch up to you… just saying, peace and love

  9. Zach:first bite is yours
    Me:opens mouth pretending to chew something while my mouth is open
    Mom:hmmmm oh i know!
    Mom:sucks lettuce on my mouth
    Me:X.X
    Death has entered the chat

  10. It would be hard to be a asmrist tbh because even though you get to eat a bunch of yummy things you couldn’t enjoy it properly because you have to eat perfectly and fast enough

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *